...Gelen Gitme Yoluna Gitmişse Seni Değil Sensizliği Seçmişse Uğurlar Olsun Demek Gerekir...
  -FORUM-
 
=> Daha kayıt olmadın mı?

Forumumuza Hoş Geldiniz ... Tek Şart Samimiyet...Ve Seviye Korunumu...İyi Paylaşımlar... Not: Kullanıcı adı Türkçe Karakterlerden oluşamaz.

FORUM - SeVMeK...!!!!

Burdasın:
FORUM => Paylaşımlarınız..!!! => SeVMeK...!!!!

<-Geri

 1 

Devam->


!!!...By_uKaLa...!!!
(simdiye kadar 1 posta)
28.08.2008 15:04 (UTC)[alıntı yap]
SeVMeK sevdiginde olmadıgı halde onu övmek
sevmek sevdigine laf atana sövmek
sevmek sevdigin yokken ölmektir

Cevapla:

Nickin:

 Metin rengi:

 Metin büyüklüğü:
Tag leri kapat



Bütün konular: 1
Bütün postalar: 1
Bütün kullanıcılar: 4
Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse crying smiley
 
  Bugün 2 ziyaretçi (3 klik) kişi burdaydı!
 
 
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol